Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους και δημιουργείται αναστάτωση στα μαθήματα. Στην περίπτωση αυτή προφανώς το link έχει διαρρεύσει και σε «εξωσχολικούς».

Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς γιατί ένα σύστημα τηλε-«εκπαίδευσης» που προσφέρεται στη Δημόσια εκπαίδευση, επιτρέπει τη χρήση ενός ψευδωνύμου και όχι υποχρεωτικά το πραγματικό όνομα

Θα πείτε ότι αυτό είναι η κορφή του παγόβουνου. Γιατί το παγόβουνο είναι η κολεγιά ΥΠΑΙΘ και Cisco-Webex και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘ μετέτρεψε την πανδημία σε χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο και τον πλήρη εξευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αλήθεια, ποια είναι τα ανταλλάγματα της «ευγενικής» προσφοράς της CISCO προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ;

*Toυ Χρήστου Κάτσικα