Στο σκάνδαλο με το μοίρασμα 20 εκατ. ευρώ σε μέσα ενημέρωσης, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι – Μένουμε ασφαλείς», επανέρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, 42 βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με πρωτοβουλία των Χάρη Μαμουλάκη και Μάριου Κάτση, κατέθεσαν ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, σχετικά με κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ.

Οι βουλευτές τονίζουν πως με δεδομένο ότι η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις ακόλουθες αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

  • Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης , όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;
  • Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι,  από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Οι βουλευτές ζητούν επίσης αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948). Πρόκειται για τη διαφημιστική εταιρεία που έκανε την κατανομή του κρατικού χρήματος.