Με τους καλλιτέχνες συλλήβδην αλλά και ιδιαίτερα με τον Φοίβο Δεληβοριά τα έβαλε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας – χρησιμοποιώντας και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς – ότι δεν έχουν κανένα λόγο να διαμαρτύρονται και ότι απλώς θέλουν να κάνουν αντιπολίτευση στην κυβέρνηση. 

Πιο συγκεκριμένα ο Άδωνις Γεωργιάδης, σε δύο μάλιστα τηλεοπτικές του εμφανίσεις, εξεμάνη με τη χθεσινή μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας των καλλιτεχνών στο Σύνταγμα, υποστηρίζοντας ότι δεν έχουν λόγο να διαμαρτύρονται καθώς ήταν οι πρώτοι που μπήκαν στα 800 ευρώ αλλά και ότι εμφορούνται από αντικυβερνητικό μένος.

«Θέλουν να κάνουν αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και κριτική». «Είναι αποκαρδιωτικό αυτό». «Είσαι κύριε άνθρωπος του πολιτισμού. Έχεις κάποιο επίπεδο, κάποια μόρφωση και πας και κάθεσαι αγκαλιά με κάποιον άλλο για να κάνεις αντιπολίτευση στην κυβέρνηση» είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης, παίρνοντας τη σκυτάλη από τους Λίνα Μενδώνη και Στέλιο Πέτσα που επιδίωξαν χθες να απαξιώσουν την παρέμβαση του κορυφαίου συνθέτη Σταύρου Ξαρχάκου. 

«Παντελώς ψευδές ότι έμειναν έξω. Οι καλλιτέχνες μπήκαν από τους πρώτους στα 800 ευρώ και δεν αφήσαμε κανένα απ’ έξω. Κάποιοι δεν φαίνονταν ότι είναι καλλιτέχνες», υποστήριξε, αφήνοντας αιχμές ότι εργάζονταν με μαύρη εργασία και αποποιούμενος με αυτό τον τρόπο τις ευθύνες της κυβέρνησης.

Στη συνέχεια στοχοποίησε συγκεκριμένα τον Φοίβο Δεληβοριά, υποστηρίζοντας ότι «δεν εκπροσωπεί ούτε τα συμφέροντα των καλλιτεχνών, ούτε τους καλλιτέχνες. Εκπροσωπεί ένα τυφλό μίσος κατά της κυβερνήσεως. Δεν μιλάμε για την αγωνία του για τον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά για ένα μίσος κατά της κυβέρνησης». 

Κατόπιν υποστήριξε ότι προτιμά τον… άλλο Φοίβο Δεληβοριά, όπως ήταν παλιά, όταν δεν ξεχείλιζε μίσος κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη. Είπε μάλιστα ότι ο Φοίβος Δεληβοριάς… άλλαξε όταν ο ίδιος ο Γεωργιάδης είχε κάνει κάποιες δηλώσεις για τους μετανάστες και ο καλλιτέχνης του απάντησε «με ένα χυδαίο υβρεολόγιο, επιπέδου καραγωγέως». Στη συνέχεια έδωσε και μια συμβουλή στον Φοίβο Δεληβοριά, ότι ήταν πιο συμπαθής και παρεμβατικός στην ελληνική κοινωνία όταν ήταν ήπιος, λογικός και συναινετικός «όπως τον είχαμε στο μυαλό μας κατά το παρελθόν…»