Η έκτακτη κατάσταση που ζούμε λόγω κορoναϊού, επιβάλλουν τον περιορισμό στο σπίτι, άγνωστο για πόσες μέρες ακόμα. Είναι γνωστό, πως ο πολυήμερος περιορισμός στις οικείες μας, μπορεί να γίνει η αιτία να φορτωθούμε περιττά κιλά. Ας δούμε ποιες είναι οι συμβουλές των διατροφολόγων, προκειμένου να το αποφύγουμε.

Η σωστή μέτρηση, τόσο της ποσότητας του φαγητού που καταναλώνουμε, όσο και της διατροφικής αξίας, είναι το πρώτο βήμα. Είναι σημαντικό επίσης, να είναι η διατροφή μας ισορροπημένη όσον αφορά, στην ισορροπία πρωτεϊνών και μέταλλων.

Κρέας και ψάρι

Οι διατροφολόγοι συνιστούν κοτόπουλο, γαλοπούλα και κουνέλι, αφού είναι τα κρέατα με τις λιγότερες θερμίδες. Όσον αφορά τα ψάρια, επισημαίνουν ότι, συνιστώνται επίσης τα άσπρα περισσότερο γιατί έχουν λιγότερα λιπαρά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν καταναλώνουμε άλλα είδη, απλά καλό θα ήταν σε μικρότερη συχνότητα και μικρότερες ποσότητες.

Δημητριακά, λαχανικά, ξηροί καρποί

 

Τα δημητριακά είναι πλούσια σε βιταμίνες, αλλά καλό είναι να προτιμάμε τα ολικής άλεσης. Το ίδιο ενδείκνυται και στην επιλογή ψωμιού. Φάτε άφοβα λαχανικά και φρούτα, όπως και τα θρεπτικά όσπρια, αρκεί να μην το παρακάνετε με το λάδι. Προσθέστε ξηρούς καρπούς ωμούς στην διατροφή σας με μέτρο. Τα καρύδια έχουν τις λιγότερες θερμίδες.

 

Φρούτα

Μήλα, πορτοκάλια, μανταρίνια είναι τα χειμερινά φρούτα με τις λιγότερες θερμίδες.

Αποφεύγουμε:

Το πολύ αλάτι, τις συσκευασμένες τροφές, πίτσες και μακαρονάδες με πολλά λιπαρά (φάτε μακαρόνια μία φορά την εβδομάδα με λίγο τυρί), αναψυκτικά, πολύ αλκοόλ και άγχος.