H νέα συντονισμένη επιχείρηση των ΜΜΕ που πρόσκεινται στη ΝΔ στοχεύει στην προσέλευση του κόσμου στις ομιλίες του Αλέξη Τσίπρα. Πρόκειται για ένα ακόμη παράδοξο των προεκλογικών χειρισμών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μια στρατηγική που τέθηκε σε εφαρμογή μετά την κοινή διαπίστωση πως οι συγκεντρώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν ιδαίτερα αναιμικές. 

Άφησαν λοιπόν στην άκρη την απήχηση του προέδρου της ΝΔ και ξεκίνησαν τις αναρτήσεις για τη συμμετοχή στις ομιλίες Τσίπρας. Οι τίτλοι που χρησιμοποιούνται είναι κάθε φορά οι ίδιοι στα συγκεκριμένα ΜΜΕ, οι εξής δύο: «Δεν γεμίζει τις πλατείες ο Τσίπρας», «Σε άδεια πλατεία μίλησε ο Τσίπρας» . Οι εν λόγω αναρτήσεις συνοδεύονται με κάποιες φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί αρκετή ώρα πριν ξεκινήσει η ομιλία, γιατί μάλλον ο φωτογράφος είχε ραντεβού και έπρεπε να φύγει νωρίς… 

Ανεξάρτητα εάν οι συγκεντρώσεις αξιολογούνται από κάποιους μαζικές ή όχι, εάν δείχνουν «ρεύμα» ή όχι, η προσπάθεια αποδόμησης του πολιτικού αντιπάλου με μια «προπαγάνδα τραγέλαφο» έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έλειψαν αντίστοιχες πρακτικές τη δεκαετία του ’80 όταν οι εφημερίδες, ανάλογα με την κατεύθυνσή τους προσπαθούσαν να αμφισβητήσουν με παραπλήσιο τρόπο τις τεράστιες, τότε, συγκεντρώσεις των αντιπάλων. Όμως στην εποχή των social media, υπάρχει τόσο μεγάλη ροή πληροφόρησης και αμέτρητες φωτογραφίες χρηστών, που καταρρίπτουν την ανόητη και ανούσια προπαγάνδα.inRead Advertisement by VIDADS since 2011

Από άποψη στρατηγικής, και αφού έχει εγκαταλείφθει την πολιτική αντιπαράθεση, η προσπάθεια της ΝΔ να αποδομήσει το πλέον ισχυρό χαρτί της αντίπαλης πλευράς είναι, εκ των προτέρων, αποτυχημένη. Ακόμη κι αν κάποιος διαφωνεί πολιτικά με τον Τσίπρα, αν έχει άλλη άποψη για το «ρεύμα» των εκλογών, αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί είναι πως σε αυτήν την προεκλογική εκστρατεία έχει την υπεροπλία. Είναι ενδεικτική άλλωστε η πρωτόγνωρη απόπειρα της ΝΔ να μπλοκάρει τη μετάδοση της τελευταίας ομιλίας του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ την Παρασκευή. Τέτοιες σπασμωδικές κινήσεις μαρτυρούν πανικό αλλά και μια συνολική κατάρρευση τόσο της προεκλογικής καμπάνιας, όσο και του προεκλογικού αφηγήματος. Γίνεται μάλιστα τόσο άκομψα που είναι δεδομένο ότι συσπειρώνει την αντίπαλη πλευρά.