«Νομίζω ότι ολόκληρη η έννοια των ντυσιμάτων για το κόκκινο χαλί αλλάζει, μερικά από αυτά μοιάζουν λίγο παλιομοδίτικα» αναφέρει η Τον Γκούντμαν πρώην διευθύντρια μόδας του Vogue.

Όταν η Γκούντμαν προσλήφθηκε ως διευθύντρια μόδας του περιοδικού, σχεδόν είκοσι χρόνια πριν, δεν γνώριζε πολλά για το κύμα της αλλαγής που ερχόταν στον τρόπο με τον οποίο η μόδα παραδοσιακά παρουσιαζόταν στο Vogue.

Μαζί με τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί που από τότε σταδιακά αποκτούν λάμψη, οι διασημότητες σύντομα αρχίζουν να παραγκωνίζουν μοντέλα από τα εξώφυλλα του περιοδικού.

«Φάνηκε ότι έφτασα στο μεταίχμιο. Εντάχθηκα στο Vogue τον Σεπτέμβριο του 1999 και το πρώτο μου εξώφυλλο ήταν με τα μοντέλα Ζιζέλ και Κάρμεν Κας για το τεύχος Ιανουαρίου» θυμάται. «Έτσι, εκείνο το έτος, το 2000, υπήρχε μόνο μία διασημότητα σε εξώφυλλο. Από το 2001, οι διασημότητες ήταν προφανώς το στοιχείο που αύξανε τις πωλήσεις. Και τα μοντέλα ήταν πλέον πολύ λίγα. Τώρα, το καλύτερο μοντέλο εκεί έξω δεν τα καταφέρνει τόσο καλά όσο μια διασημότητα» αναφέρει η Τον Γκούντμαν, η οποία είναι πλέον συνεργάτης του περιοδικού.

Το βιβλίο της πρώην διευθύντριας μόδας της αμερικανικής Vogue με τίτλο «Tonne Goodman: Point of View» κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες με 350 σελίδες, στις οποίες φιλοξενείται ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από τη συνεργασία της με τα κορυφαία brand, όπως Calvin Klein, εκδόσεις, όπως Vogue, Harper’s Bazaar, The New York Times και θρυλικούς φωτογράφους, όπως οι Μάριο Τεστίνο, Χέλμουτ Νιούτον και Άνι Λίμποβιτς.