Μπορεί να είναι κυνικό να καλεί ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές όπλων στον κόσμο το κοινό, να στείλει τις «καλύτερες φωτογραφίες» των προϊόντων του, αλλά συνέβη: Η Lockheed Martin, «έτρεξε» μια καμπάνια μέσω των κοινωνικών δικτύων, με την οποία ζητούσε από τους χρήστες να στείλουν μια «καταπληκτική φωτογραφία» ενός προϊόντος της, λες και φτιάχνει μπιμπερό.
Φυσικά, η καμπάνια – ο στόχος της οποίας είναι τουλάχιστον θολός, αφού ο βιομηχανικός αυτός κολοσσός κατασκευάζει μηχανές θανάτου – απέτυχε παταγωδώς, με τον λογαριασμό της εταιρείας στο Twitter να κατακλύζεται με εικόνες από την φρίκη του πολέμου.
Οι «εκπληκτικές φωτογραφίες» που ζήτησε η Lockheed δείχνουν πως είναι πύραυλος δικής της κατασκευής αυτό που έπληξε ένα σχολικό λεωφορείο στην Υεμένη, σκοτώνοντας δεκάδες παιδιά, καθώς και σχολικές τσάντες που ήταν καλυμμένες με αίμα.
@LockheedMartin should be mentioned in this. They must be very proud of the product placement. https://t.co/VborLPqQoX
— Jason Wallace (@JasonWaWa) August 18, 2018
Το αρχικό tweet τελικά διαγράφηκε, αλλά τα στιγμιότυπα που τραβήχτηκαν από χρήστες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Here is one of your products.
It’s part of an MK 82 missile that was used to kill a bus load of children on their way to school in Yemen.
Is this the kind of thing you were after? #WorldPhotoDay @LockheedMartin pic.twitter.com/LG5a505IQi
— tøggers ???? (@t0ggers) August 19, 2018