• ΗΟΜΕ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • LIFESTYLE
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΣΙΝΕΜΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Αναζήτηση
17.5 C
Athens
Δευτέρα, 27 Μαρτίου, 2023
συνδεθείτε
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Forgot your password? Get help
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Glocal.gr
  • ΗΟΜΕ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΌλαΕΛΛΑΔΑΕΥΡΩΠΗΚΟΣΜΟΣ
      ΕΛΛΑΔΑ

      Όταν ο Μητσοτάκης ζητούσε από τον Ανδρουλάκη να «βάλει πλάτη» για…

      ΕΛΛΑΔΑ

      Στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα θύματα και τους συγγενείς των…

      ΕΛΛΑΔΑ

      Αλ. Τσίπρας: Δεσμευόμαστε για ένα κράτος αξιοκρατικό, αποτελεσματικό, σύγχρονο και δημοκρατικό…

      ΕΛΛΑΔΑ

      Τσαπανίδου: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν έχει συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης…

  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΌλαΕΛΛΑΔΑΕΥΡΩΠΗΚΟΣΜΟΣ
      ΕΛΛΑΔΑ

      Ευρωζώνη: Το 3ο χειρότερο ΑΕΠ κατά κεφαλή έχει η Ελλάδα

      ΕΛΛΑΔΑ

      Πώς αμείβεται η εργασία κατά την αργία της 25ης Μαρτίου

      ΕΛΛΑΔΑ

      Ένωση Καταναλωτών ΓΣΕΕ: 6 στους 10 καταναλωτές αδυνατούν να καλύψουν τη…

      ΕΛΛΑΔΑ

      Σταϊκούρας για ακρίβεια: Οι αυξήσεις στα τρόφιμα θα συνεχιστούν

  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΌλαΕΡΓΑΣΙΑΠΑΙΔΕΙΑΥΓΕΙΑ
      ΔΙΑΤΡΟΦΗ

      Τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα αλλάζουν τον εγκέφαλό μας

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Τέσσερις μέρες πριν το δυστύχημα: Στο φως οι προειδοποιήσεις της ΡΑΣ…

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Ηλιούπολη: Πώς εγκλώβιζε τα θύματά του ο προπονητής του Τάε Κβον…

      ΕΛΛΑΔΑ

      Τέμπη: Μεταμεσονύκτιο «σωσίβιο» του ΟΣΕ για να διασώσει το κυβερνητικό «ναυάγιο»…

  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΌλαΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Το κράτος Μητσοτάκη

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Η πατριαρχία και οι εκλογικές περιπέτειες της γυναίκας

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Με κριτήριο το αύριο 

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Από τον σταθμάρχη στον Πολάκη

  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΌλαΔΙΑΤΡΟΦΗΕΝΕΡΓΕΙΑΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      ΔΙΑΤΡΟΦΗ

      Τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα αλλάζουν τον εγκέφαλό μας

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Οι επιστήμονες αναζητούν νέους τρόπους παραγωγής ενέργειας μέσω της φωτοσύνθεσης

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Ανταρκτική: Σήμα κινδύνου από τους επιστήμονες για τον «Παγετώνα της Αποκάλυψης»

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Οργιάζει η λαθροθηρία στο Ιόνιο – Θύματα 57.000 μεταναστευτικά πουλιά

  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΌλαLIFESTYLEΑΘΛΗΤΙΚΑΔΙΑΤΡΟΦΗΜΟΥΣΙΚΗΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΣΙΝΕΜΑΤΑΞΙΔΙΑ
      ΔΙΑΤΡΟΦΗ

      Τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα αλλάζουν τον εγκέφαλό μας

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Σάντμπεργκ: «Μετά το Shazam 2, τέλος με τους υπερήρωες»

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      «Air»: Ο όρος του Μάικλ Τζόρνταν στον Μπεν Άφλεκ για το…

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Super Mario Bros: Κυκλοφόρησε νέο promo λίγο πριν την πρεμιέρα της…

  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΌλαΙΣΤΟΡΙΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

      Ιούλιος Βερν

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Η καθιέρωση του πολιτικού γάμου στην Ελλάδα

      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

      Η σφαγή του Σαρπβίλ – Ένα λουτρό αίματος στη Νότια Αφρική…

      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

      Η δολοφονία του Γιάννη Ζεύγου

  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • LIFESTYLE
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ

Το θρίλερ της Μόνα Λίζα: Τελικά ποιος κρυβόταν πίσω από την κλοπή του αιώνα;

Από
glocal team
-
28/06/2018
1563
μερίδιο
Facebook
Twitter
Pinterest
    Στις 13 Δεκεμβρίου του 1913 η περίφημη “Μόνα Λίζα” του Λεονάρντο ντα Βίντσι επιστρέφει στη Φλωρεντία μετά την κλοπή της πριν από δύο και πλέον χρόνια από το μουσείο του Λούβρου από τον Ιταλό Βιντσέντζο Περούτζια. Είχε προηγηθεί ένα θρίλερ. Θρίλερ το οποίο συνεχίστηκε και δεκαετίες μετά, όταν αποκαλύφτηκε (;) ο πραγματικός “εγκέφαλος” της κλοπής.

    Η Μόνα Λίζα ή Τζοκόντα είναι αναμφισβήτητα το δημοφιλέστερο έργο ζωγραφικής. Το φιλοτέχνησε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι από το 1503 έως το 1507 στη Φλωρεντία, αλλά γρήγορα πέρασε σε γαλλικά χέρια.

    Αγοράσθηκε από τον γάλλο ηγεμόνα Φραγκίσκο Α’ για τον πύργο του στο Φοντενεμπλό, φιλοξενήθηκε στο ανάκτορο των Βερσαλιών από τον Λουδοβίκο τον 14ο, κόσμησε την κρεβατοκάμαρα του Μεγάλου Ναπολέοντα και από το 1804 εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου.

    Το μεσημέρι της 22ας Αυγούστου 1911 οι Γάλλοι πάγωσαν, όταν πληροφορήθηκαν ότι ο μοναδικός αυτός πίνακας είχε κλαπεί. Τις επόμενες μέρες το θέμα ήταν πρωτοσέλιδο στις μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου. Το περιστατικό αποκαλύφθηκε στις 11 το πρωί της 22ας Αυγούστου, όταν ο ζωγράφος Λουί Μπερού, που συνήθιζε να ζωγραφίζει αντίγραφα της Τζοκόντα και να τα πουλά στους επισκέπτες του Μουσείου, παρατήρησε με έκπληξη ότι ο πίνακας απουσίαζε από τη θέση του. Το ανέφερε στον αρμόδιο φύλακα, ο οποίος εντελώς βαριεστημένα του απάντησε ότι ίσως να βρισκόταν για συντήρηση. Ήταν Τρίτη και την προηγούμενη ημέρα (21 Αυγούστου) το Λούβρο ήταν κλειστό, λόγω της καθιερωμένης αργίας της Δευτέρας.

    Όταν διαπιστώθηκε ότι η Μόνα Λίζα δεν βρισκόταν στο συντηρητήριο σήμανε συναγερμός. Οι πόρτες του Μουσείου σφραγίστηκαν, τα σύνορα της Γαλλίας έκλεισαν και την υπόθεση ανέλαβε η αστυνομία, με επικεφαλής τον επιθεωρητή Λουί Λεπέν. Μία από τις πρώτες ενέργειες της γαλλικής κυβέρνησης ήταν να θέσει σε διαθεσιμότητα τον διευθυντή του Λούβρου Τεοφίλ Ομόλ, ο οποίος πριν από λίγους μήνες κόμπαζε ότι κανείς δεν μπορεί να κλέψει τη Μόνα Λίζα από το Μουσείο του.


    Οι πρώτες υποψίες

    Σχεδόν αμέσως, ο επιθεωρητής Λεπέν διαπίστωσε την κλοπή, καθώς ανακάλυψε την κορνίζα του πίνακα κάτω από μια σκάλα, πολύ κοντά στο σημείο που εκτίθετο η Τζοκόντα. Τώρα έπρεπε να ανακαλύψει τον δράστη ή τους δράστες του ανοσιουργήματος. Οι έρευνές του στράφηκαν στους κατώτερους υπαλλήλους του Μουσείου με τους πενιχρούς μισθούς, στους εμπόρους τέχνης του Παρισιού και στους νεαρούς καλλιτέχνες της αβάν-γκαρντ, που διάκειτο εχθρικά στην παραδοσιακή τέχνη.

    Οι παριζιάνοι από την πλευρά τους πίστευαν ότι πίσω από τη θρασύτατη κλοπή μπορεί να βρισκόταν κάποιος Αμερικανός μεγιστάνας ή ήταν έργο της Γερμανίας, που ήθελε να δυσφημήσει τη μεγάλη της αντίπαλο. Όταν το Λούβρο άνοιξε και πάλι τις πύλες του στις 29 Αυγούστου, χιλιάδες Γάλλοι περνούσαν μπροστά από την άδεια θέση της Τζοκόντα και έκλαιγαν γοερά, λες και είχαν χάσει ένα προσφιλές τους πρόσωπο.


    Οι πρώτες συλλήψεις

    Στις 7 Σεπτεμβρίου 1911 μία ακόμη έκπληξη περίμενε τους παριζιάνους. Η αστυνομία ανακοίνωσε τη σύλληψη του διακεκριμένου γαλλοπολωνού ποιητή Γκιγιόμ Απολινέρ και του ανερχόμενου ισπανού ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο, ως υπόπτων για την κλοπή. Ο Πικάσο αφέθηκε ελεύθερος την ίδια μέρα, καθώς δεν προέκυψε το παραμικρό στοιχείο εις βάρος του και ο Απολινέρ πέντε μέρες αργότερα.

    Ο Τύπος, όμως, είχε φροντίσει να τους χρίσει ενόχους: «Ο Απολινέρ είναι αρχηγός διεθνούς σπείρας που έχει έρθει στη Γαλλία με σκοπό να ξαφρίσει τα μουσεία μας» έγραφε η «Paris Journal» στις 13 Σεπτεμβρίου. Τρομοκρατημένος ο ποιητής πρόλαβε να γράψει στίχους στο κελί του, προτού πέσει σε βαθιά μελαγχολία. Η σύντομη κράτησή του και οι ανυπόστατες εις βάρος του κατηγορίες αμαύρωσαν σοβαρά τη φήμη και την αξιοπιστία του.

    Για τα επόμενα δύο χρόνια οι έρευνες περιέπεσαν σε τέλμα, παρότι οι κλέφτες επικυρήχθηκαν με μεγάλα ποσά από το κράτος και ιδιώτες. Η Τζοκόντα είχε κάνει φτερά και πολύς κόσμος πίστευε ότι είχε καταστραφεί.


    Η αποκάλυψη για το που κρύβεται η Μόνα Λίζα

    Η κατάσταση άλλαξε άρδην στις 29 Νοεμβρίου 1913, όταν ο Ιταλός γκαλερίστας Αλφρέντο Τζέρι έλαβε ένα γράμμα ταχυδρομημένο από το Παρίσι. Ο αποστολέας του, κάποιος Λεονάρντο Βιτσέντσο, του έγραφε ότι έχει στην κατοχή του τη Μόνα Λίζα και ότι σκόπευε να τη χαρίσει στην Ιταλία, αφού λάμβανε μια εύλογη αμοιβή.

    Ο Τζέρι έκλεισε ραντεβού στον Βιτσέντζο στις 10 Δεκεμβρίου στην γκαλερί του στη Φλωρεντία. Παρών στη συνάντηση ήταν και ο Τζιοβάνι Πότζι, διευθυντής της διάσημης πινακοθήκης της πόλης «Ουφίτσι», που δεν πολυπίστεψε αυτή την ιστορία.

    Την επομένη ο Βιτσέντζο οδήγησε τους δύο άνδρες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του «Τρίπολι-Ιτάλια». Με αποφασιστικές κινήσεις άνοιξε ένα μπαούλο και από ένα κρυφό πάτο τους φανέρωσε τον διάσημο πίνακα. Οι δύο άνδρες έδειξαν συγκρατημένη έκπληξη, καθώς γνώριζαν ότι κυκλοφορούν δεκάδες πλαστές Τζοκόντες. Για καλό και για κακό είχαν ειδοποιήσει τους Καραμπινιέρους, οι οποίοι συνέλαβαν τον Βιτσέντσο.

    Κατά τη διάρκεια της ανάκρισης αποκαλύφθηκε ότι το πραγματικό όνομα του Λεονάρντο Βιτσέντζο ήταν Βιτσέντζο Περούτζια. Ήταν τριάντα ετών με καταγωγή από το Κόμο και για ένα διάστημα είχε δουλέψει ως ξυλουργός στο Λούβρο. Όταν έγινε γνωστό ότι ο πίνακας ήταν ο αυθεντικός, ένα κύμα συμπάθειας σηκώθηκε υπέρ του Περούτζια. Η κοινή γνώμη θεώρησε την πράξη του πατριωτική, αφού το βασικό του κίνητρο ήταν να φέρει τη Μόνα Λίζα στην κοιτίδα της.

    Την ίδια γνώμη φαίνεται να είχαν και οι δικαστές, που τον καταδίκασαν σε ολιγόμηνη φυλάκιση. Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας ο Περούτζια αποκάλυψε ότι αφαίρεσε τη Μόνα Λίζα από τη θέση της μεταμφιεσμένος σε συντηρητή του Μουσείου. Την έκρυψε κάτω από τη φόρμα του (ο πίνακας έχει μέγεθος 0,53 x 0,77 μ.) και βγήκε σαν κύριος από το Μουσείο. Το κρησφύγετό του ήταν μόλις ένα χιλιόμετρο από το Λούβρο.

    Η επιστροφή στη Γαλλία

    Η Μόνα Λίζα παρέμεινε για ένα μήνα στην Ιταλία, προτού επιστρέψει στη Γαλλία. Εκτέθηκε στο «Ουφίτσι» και στα μεγαλύτερα μουσεία της Ιταλίας και εκατομμύρια Ιταλών θαύμασαν το αινιγματικό της χαμόγελο.

    Στις 31 Δεκεμβρίου 1913, 60.000 άνθρωποι την κατευόδωσαν στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου. Ταξίδεψε σε ειδικά φυλασσόμενο βαγόνι της ταχείας Μιλάνου – Παρισίων και από τις 4 Ιανουαρίου 1914 εγκαταστάθηκε και πάλι στο Λούβρο, όπου εκτίθεται έως σήμερα, κάτω από πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας.

    Η φωτογραφία από την επιστροφή στο Λούβρο

    Ο “εγκέφαλος” της κλοπής λεγόταν Εντουάρντο ντε Βαλφιέρνο

    Η ιστορία, όμως, δεν σταματά στον Περούτζια. Δύο δεκαετίες αργότερα έγινε γνωστό πως “εγκέφαλος” της κλοπής ήταν ο Εντουάρντο ντε Βαλφιέρνο, ένας Αργεντινός απατεώνας που παρίστανε τον μαρκήσιο για να μπαινοβγαίνει εύκολα στους κύκλους του διεθνούς τζετ σετ και να σκαρώνει τα άνομα κόλπα του χωρίς την ενοχλητική παρουσία της αστυνομίας.

    Ήταν λοιπόν αυτός που ενορχήστρωσε την κλοπή της «Μόνα Λίζα», καθώς είχε προσλάβει πολλούς και διάφορους να κάνουν τη δουλειά, μεταξύ αυτών και τον Βιντσέντσο Περούτζια.

    Όταν όμως ο Περούτζια έβγαινε από το Λούβρο με τον πίνακα κρυμμένο κάτω από την καμπαρτίνα του, δεν μπορούσε να ξέρει το κόλπο γκρόσο που είχε στήσει ο λατινοαμερικάνος κακοποιός που όλοι παραδέχονταν πως ήταν άσος στις απάτες. Καιρό πριν, ο Βαλφιέρνο είχε κανονίσει με τον συνεργό του, γνωστό Γάλλο συντηρητή έργων τέχνης και διαβόητο πλαστογράφο, να του φτιάξει έξι αντίγραφα της «Τζοκόντα».

    Ο Αργεντίνος απατεώνας τα είχε ξαποστείλει μάλιστα σε διάφορα σημεία των ΗΠΑ, εκεί που είχε ήδη κανονίσει να πουλήσει το «αυθεντικό» έργο σε πρόθυμους συλλέκτες, καθώς ήξερε ότι μετά την κλοπή θα ήταν σαφώς δυσκολότερο να φυγαδεύσει από τη Γαλλία τα πλαστογραφήματα.

    Μετά την κλοπή του Περούτζια, ο Βαλφιέρνο έγινε καπνός, μιας και δεν τον ενδιέφερε ποτέ η αληθινή «Τζοκόντα». Γιατί να μπει στον κόπο να πουλήσει εξάλλου την αληθινή όταν μπορούσε κάλλιστα να πλασάρει έξι από δαύτες; Την κλοπή την ήθελε μόνο για να πείσει τους πελάτες του ότι είχε στα χέρια του τη μία και μοναδική, την οποία είχε αρπάξει για λογαριασμό τους!

    Ο Περούτζια πιάστηκε όταν προσπάθησε να τον πουλήσει στη Φλωρεντία, μιας και ήταν αδαής από το παράνομο κύκλωμα διακίνησης έργων τέχνης, ενώ ο αργεντίνος «δάσκαλος» έγινε ζάμπλουτος πριν η πραγματική «Τζοκόντα» επιστρέψει στο παρισινό της σπίτι το 1913.

     

     

    ΠΗΓΗhttp://www.pagenews.gr/
    μερίδιο
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
      Προηγούμενο άρθροΞέρω τι έψαξε o Έλληνας στο Google
      Επόμενο άρθροΠρώην στέλεχος του facebook: «Κλείστε τα social media. Σας προγραμματίζουν»
      glocal team

      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Η καθιέρωση του πολιτικού γάμου στην Ελλάδα

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Στίβεν Χόκινγκ: Ένας superman από τη Γη

      LIFESTYLE

      Κατερίνα Καινούριου: Δέχτηκα τηλεφωνικά… επίπληξη από δημοσιογράφο – Ποιον «φωτογραφίζει»

      42FollowersFollow

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ

      «Ο καρκίνος νικιέται και στα επόμενα 10 χρόνια θα είναι ένα...

      25/11/2018

      ΣΥΡΙΖΑ: «Φαινόμενα κυβερνητικής κακοποίησης του κράτους δικαίου»

      09/12/2019
      Φόρτωση περισσοτέρων

      ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

      Όταν ο Μητσοτάκης ζητούσε από τον Ανδρουλάκη να «βάλει πλάτη» για...

      24/03/2023

      Ευρωζώνη: Το 3ο χειρότερο ΑΕΠ κατά κεφαλή έχει η Ελλάδα

      24/03/2023

      Στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα θύματα και τους συγγενείς των...

      24/03/2023

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

      Αλέξης Τσίπρας: Η Αριστερά κρίνεται στη δυνατότητα να μετατρέψει το φόβο...

      25/02/2019

      Αλ. Τσίπρας: Με τη Συμφωνία των Πρεσπών ανοίγουμε το δρόμο

      21/01/2019

      «Φωτιά στα κόκκινα» η Μαριάννα Καλλέργη (pics)

      07/07/2018

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

      • ΕΛΛΑΔΑ3801
      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ3512
      • ΚΟΙΝΩΝΙΑ3494
      • ΥΓΕΙΑ2234
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ2186
      • ΕΛΛΑΔΑ1855
      • LIFESTYLE1594
      • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ1542
      • ΔΙΑΦΟΡΑ1258
      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
      Επικοινωνία: info@glocal.gr
      ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ
      • Πολιτική Απορρήτου
      • Όροι χρήσης
      • Διαφήμιση
      • Επικοινωνία
      © glocal.gr
      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

      Η τρομερή αντίδραση του Σπανούλη όταν έμαθε για τη νέα εγκυμοσύνη...

      10/10/2019

      Το άγνωστο πρόβλημα υγείας της Μίρκας Παπακωνσταντίνου

      11/02/2019