• ΗΟΜΕ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • LIFESTYLE
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΣΙΝΕΜΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
συνδεθείτε
καλωσορίσατε!Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Αναζήτηση
18.3 C
Athens
Πέμπτη, 19 Μαΐου, 2022
συνδεθείτε
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Forgot your password? Get help
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Glocal.gr
  • ΗΟΜΕ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΌλαΕΛΛΑΔΑΕΥΡΩΠΗΚΟΣΜΟΣ
      ΕΛΛΑΔΑ

      Επίσκεψη Μητσοτάκη σε ΗΠΑ: Τι απάντησε όταν ρωτήθηκε για ελευθερία του…

      ΚΟΣΜΟΣ

      Μπορέλ: Δεν επιτεύχθηκε συμφωνία για το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Στην κάλπη του ΣΥΡΙΖΑ 101 ετών αγωνίστρια της Εθνικής Αντίστασης

      ΚΟΣΜΟΣ

      «Λευκά χέρια»: Η άνοδος των ιδιωτικών στρατών στις αφρικανικές συγκρούσεις

  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΌλαΕΛΛΑΔΑΕΥΡΩΠΗΚΟΣΜΟΣ
      ΕΛΛΑΔΑ

      Επίδομα ρεύματος: Οι δικαιούχοι της επιστροφής έως 600 ευρώ

      ΕΛΛΑΔΑ

      Τα μηνύματα της Κομισιόν για την ελληνική οικονομία

      ΕΛΛΑΔΑ

      Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έως τις 20…

      ΕΛΛΑΔΑ

      ΕΝΦΙΑ 2022: Διορθώσεις στα Ε9 για τα «φουσκωμένα» εκκαθαριστικά για μείωση…

  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΌλαΕΡΓΑΣΙΑΠΑΙΔΕΙΑΥΓΕΙΑ
      ΚΟΙΝΩΝΙΑ

      UNICEF: «Καταστροφικά» επίπεδα παιδικού υποσιτισμού λόγω της αύξησης στις τιμές των…

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Δικηγόρος οικογένειας Κράουτς: Πόσο καιρό θα παραμείνει στη φυλακή ο Μπάμπης…

      ΚΟΙΝΩΝΙΑ

      Χαμόγελο του Παιδιού: «Η κυβέρνηση μας οδηγεί στο κλείσιμο»

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Ομοφοβικό παραλήρημα Κούγια – Μηνύει Κραουνάκη, Μπιμπίλα και τον γιο του…

  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΌλαΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Στην Ουάσιγκτον, με το βλέμμα στην Αθήνα

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Νέοι συσχετισμοί στον χάρτη των διεθνών νομισμάτων

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Ένας φόνος και τρεις κηδείες

      ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

      Ο γιος του Μητσοτάκη και η κόρη της Μανωλίδου

  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΌλαΔΙΑΤΡΟΦΗΕΝΕΡΓΕΙΑΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Twitter: O Μασκ διαφωνεί με τον αριθμό των fake λογαριασμών και…

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      «Όχι» από το Βερολίνο στον χαρακτηρισμό της πυρηνικής ενέργειας ως «βιώσιμης»

      ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

      Google: Τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας θα μεταφράζουν συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο…

      ΕΠΙΣΤΗΜΗ

      Επιστήμη: Η πρώτη φωτογραφία της μεγάλης μαύρης τρύπας στην καρδιά του…

  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΌλαLIFESTYLEΑΘΛΗΤΙΚΑΔΙΑΤΡΟΦΗΜΟΥΣΙΚΗΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΣΙΝΕΜΑΤΑΞΙΔΙΑ
      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Ο «Έκτωρ» σε δημοπρασία: 12 εκατομμύρια για το σκελετό δεινοσαύρου που…

      ΔΙΑΤΡΟΦΗ

      Γερμανία: Επί ποδός η επιστημονική κοινότητα για την «κρυφή πανδημία»

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      Μουσείο Ακρόπολης: Οι δράσεις για την Ευρωπαϊκή Νύχτα και τη Διεθνή…

      ΑΘΛΗΤΙΚΑ

      Λίστα Forbes: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στους 10 πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές του…

  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΌλαΙΣΤΟΡΙΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

      Σαν σήμερα: Η ομοφυλοφιλία έπαψε να θεωρείται ασθένεια από τον ΠΟΥ

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Έντουαρντ Χόπερ: Ο άνθρωπος που αποτύπωσε τη μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου

      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

      Chet Baker, ο μουσικός με τη βελούδινη τρομπέτα

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Η ιστορία της προπαγάνδας: Virus of the Mind

  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • LIFESTYLE
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ

Το θρίλερ της Μόνα Λίζα: Τελικά ποιος κρυβόταν πίσω από την κλοπή του αιώνα;

Από
glocal team
-
28/06/2018
1447
Share
Facebook
Twitter
Pinterest
    Στις 13 Δεκεμβρίου του 1913 η περίφημη “Μόνα Λίζα” του Λεονάρντο ντα Βίντσι επιστρέφει στη Φλωρεντία μετά την κλοπή της πριν από δύο και πλέον χρόνια από το μουσείο του Λούβρου από τον Ιταλό Βιντσέντζο Περούτζια. Είχε προηγηθεί ένα θρίλερ. Θρίλερ το οποίο συνεχίστηκε και δεκαετίες μετά, όταν αποκαλύφτηκε (;) ο πραγματικός “εγκέφαλος” της κλοπής.

    Η Μόνα Λίζα ή Τζοκόντα είναι αναμφισβήτητα το δημοφιλέστερο έργο ζωγραφικής. Το φιλοτέχνησε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι από το 1503 έως το 1507 στη Φλωρεντία, αλλά γρήγορα πέρασε σε γαλλικά χέρια.

    Αγοράσθηκε από τον γάλλο ηγεμόνα Φραγκίσκο Α’ για τον πύργο του στο Φοντενεμπλό, φιλοξενήθηκε στο ανάκτορο των Βερσαλιών από τον Λουδοβίκο τον 14ο, κόσμησε την κρεβατοκάμαρα του Μεγάλου Ναπολέοντα και από το 1804 εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου.

    Το μεσημέρι της 22ας Αυγούστου 1911 οι Γάλλοι πάγωσαν, όταν πληροφορήθηκαν ότι ο μοναδικός αυτός πίνακας είχε κλαπεί. Τις επόμενες μέρες το θέμα ήταν πρωτοσέλιδο στις μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου. Το περιστατικό αποκαλύφθηκε στις 11 το πρωί της 22ας Αυγούστου, όταν ο ζωγράφος Λουί Μπερού, που συνήθιζε να ζωγραφίζει αντίγραφα της Τζοκόντα και να τα πουλά στους επισκέπτες του Μουσείου, παρατήρησε με έκπληξη ότι ο πίνακας απουσίαζε από τη θέση του. Το ανέφερε στον αρμόδιο φύλακα, ο οποίος εντελώς βαριεστημένα του απάντησε ότι ίσως να βρισκόταν για συντήρηση. Ήταν Τρίτη και την προηγούμενη ημέρα (21 Αυγούστου) το Λούβρο ήταν κλειστό, λόγω της καθιερωμένης αργίας της Δευτέρας.

    Όταν διαπιστώθηκε ότι η Μόνα Λίζα δεν βρισκόταν στο συντηρητήριο σήμανε συναγερμός. Οι πόρτες του Μουσείου σφραγίστηκαν, τα σύνορα της Γαλλίας έκλεισαν και την υπόθεση ανέλαβε η αστυνομία, με επικεφαλής τον επιθεωρητή Λουί Λεπέν. Μία από τις πρώτες ενέργειες της γαλλικής κυβέρνησης ήταν να θέσει σε διαθεσιμότητα τον διευθυντή του Λούβρου Τεοφίλ Ομόλ, ο οποίος πριν από λίγους μήνες κόμπαζε ότι κανείς δεν μπορεί να κλέψει τη Μόνα Λίζα από το Μουσείο του.


    Οι πρώτες υποψίες

    Σχεδόν αμέσως, ο επιθεωρητής Λεπέν διαπίστωσε την κλοπή, καθώς ανακάλυψε την κορνίζα του πίνακα κάτω από μια σκάλα, πολύ κοντά στο σημείο που εκτίθετο η Τζοκόντα. Τώρα έπρεπε να ανακαλύψει τον δράστη ή τους δράστες του ανοσιουργήματος. Οι έρευνές του στράφηκαν στους κατώτερους υπαλλήλους του Μουσείου με τους πενιχρούς μισθούς, στους εμπόρους τέχνης του Παρισιού και στους νεαρούς καλλιτέχνες της αβάν-γκαρντ, που διάκειτο εχθρικά στην παραδοσιακή τέχνη.

    Οι παριζιάνοι από την πλευρά τους πίστευαν ότι πίσω από τη θρασύτατη κλοπή μπορεί να βρισκόταν κάποιος Αμερικανός μεγιστάνας ή ήταν έργο της Γερμανίας, που ήθελε να δυσφημήσει τη μεγάλη της αντίπαλο. Όταν το Λούβρο άνοιξε και πάλι τις πύλες του στις 29 Αυγούστου, χιλιάδες Γάλλοι περνούσαν μπροστά από την άδεια θέση της Τζοκόντα και έκλαιγαν γοερά, λες και είχαν χάσει ένα προσφιλές τους πρόσωπο.


    Οι πρώτες συλλήψεις

    Στις 7 Σεπτεμβρίου 1911 μία ακόμη έκπληξη περίμενε τους παριζιάνους. Η αστυνομία ανακοίνωσε τη σύλληψη του διακεκριμένου γαλλοπολωνού ποιητή Γκιγιόμ Απολινέρ και του ανερχόμενου ισπανού ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο, ως υπόπτων για την κλοπή. Ο Πικάσο αφέθηκε ελεύθερος την ίδια μέρα, καθώς δεν προέκυψε το παραμικρό στοιχείο εις βάρος του και ο Απολινέρ πέντε μέρες αργότερα.

    Ο Τύπος, όμως, είχε φροντίσει να τους χρίσει ενόχους: «Ο Απολινέρ είναι αρχηγός διεθνούς σπείρας που έχει έρθει στη Γαλλία με σκοπό να ξαφρίσει τα μουσεία μας» έγραφε η «Paris Journal» στις 13 Σεπτεμβρίου. Τρομοκρατημένος ο ποιητής πρόλαβε να γράψει στίχους στο κελί του, προτού πέσει σε βαθιά μελαγχολία. Η σύντομη κράτησή του και οι ανυπόστατες εις βάρος του κατηγορίες αμαύρωσαν σοβαρά τη φήμη και την αξιοπιστία του.

    Για τα επόμενα δύο χρόνια οι έρευνες περιέπεσαν σε τέλμα, παρότι οι κλέφτες επικυρήχθηκαν με μεγάλα ποσά από το κράτος και ιδιώτες. Η Τζοκόντα είχε κάνει φτερά και πολύς κόσμος πίστευε ότι είχε καταστραφεί.


    Η αποκάλυψη για το που κρύβεται η Μόνα Λίζα

    Η κατάσταση άλλαξε άρδην στις 29 Νοεμβρίου 1913, όταν ο Ιταλός γκαλερίστας Αλφρέντο Τζέρι έλαβε ένα γράμμα ταχυδρομημένο από το Παρίσι. Ο αποστολέας του, κάποιος Λεονάρντο Βιτσέντσο, του έγραφε ότι έχει στην κατοχή του τη Μόνα Λίζα και ότι σκόπευε να τη χαρίσει στην Ιταλία, αφού λάμβανε μια εύλογη αμοιβή.

    Ο Τζέρι έκλεισε ραντεβού στον Βιτσέντζο στις 10 Δεκεμβρίου στην γκαλερί του στη Φλωρεντία. Παρών στη συνάντηση ήταν και ο Τζιοβάνι Πότζι, διευθυντής της διάσημης πινακοθήκης της πόλης «Ουφίτσι», που δεν πολυπίστεψε αυτή την ιστορία.

    Την επομένη ο Βιτσέντζο οδήγησε τους δύο άνδρες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του «Τρίπολι-Ιτάλια». Με αποφασιστικές κινήσεις άνοιξε ένα μπαούλο και από ένα κρυφό πάτο τους φανέρωσε τον διάσημο πίνακα. Οι δύο άνδρες έδειξαν συγκρατημένη έκπληξη, καθώς γνώριζαν ότι κυκλοφορούν δεκάδες πλαστές Τζοκόντες. Για καλό και για κακό είχαν ειδοποιήσει τους Καραμπινιέρους, οι οποίοι συνέλαβαν τον Βιτσέντσο.

    Κατά τη διάρκεια της ανάκρισης αποκαλύφθηκε ότι το πραγματικό όνομα του Λεονάρντο Βιτσέντζο ήταν Βιτσέντζο Περούτζια. Ήταν τριάντα ετών με καταγωγή από το Κόμο και για ένα διάστημα είχε δουλέψει ως ξυλουργός στο Λούβρο. Όταν έγινε γνωστό ότι ο πίνακας ήταν ο αυθεντικός, ένα κύμα συμπάθειας σηκώθηκε υπέρ του Περούτζια. Η κοινή γνώμη θεώρησε την πράξη του πατριωτική, αφού το βασικό του κίνητρο ήταν να φέρει τη Μόνα Λίζα στην κοιτίδα της.

    Την ίδια γνώμη φαίνεται να είχαν και οι δικαστές, που τον καταδίκασαν σε ολιγόμηνη φυλάκιση. Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας ο Περούτζια αποκάλυψε ότι αφαίρεσε τη Μόνα Λίζα από τη θέση της μεταμφιεσμένος σε συντηρητή του Μουσείου. Την έκρυψε κάτω από τη φόρμα του (ο πίνακας έχει μέγεθος 0,53 x 0,77 μ.) και βγήκε σαν κύριος από το Μουσείο. Το κρησφύγετό του ήταν μόλις ένα χιλιόμετρο από το Λούβρο.

    Η επιστροφή στη Γαλλία

    Η Μόνα Λίζα παρέμεινε για ένα μήνα στην Ιταλία, προτού επιστρέψει στη Γαλλία. Εκτέθηκε στο «Ουφίτσι» και στα μεγαλύτερα μουσεία της Ιταλίας και εκατομμύρια Ιταλών θαύμασαν το αινιγματικό της χαμόγελο.

    Στις 31 Δεκεμβρίου 1913, 60.000 άνθρωποι την κατευόδωσαν στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου. Ταξίδεψε σε ειδικά φυλασσόμενο βαγόνι της ταχείας Μιλάνου – Παρισίων και από τις 4 Ιανουαρίου 1914 εγκαταστάθηκε και πάλι στο Λούβρο, όπου εκτίθεται έως σήμερα, κάτω από πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας.

    Η φωτογραφία από την επιστροφή στο Λούβρο

    Ο “εγκέφαλος” της κλοπής λεγόταν Εντουάρντο ντε Βαλφιέρνο

    Η ιστορία, όμως, δεν σταματά στον Περούτζια. Δύο δεκαετίες αργότερα έγινε γνωστό πως “εγκέφαλος” της κλοπής ήταν ο Εντουάρντο ντε Βαλφιέρνο, ένας Αργεντινός απατεώνας που παρίστανε τον μαρκήσιο για να μπαινοβγαίνει εύκολα στους κύκλους του διεθνούς τζετ σετ και να σκαρώνει τα άνομα κόλπα του χωρίς την ενοχλητική παρουσία της αστυνομίας.

    Ήταν λοιπόν αυτός που ενορχήστρωσε την κλοπή της «Μόνα Λίζα», καθώς είχε προσλάβει πολλούς και διάφορους να κάνουν τη δουλειά, μεταξύ αυτών και τον Βιντσέντσο Περούτζια.

    Όταν όμως ο Περούτζια έβγαινε από το Λούβρο με τον πίνακα κρυμμένο κάτω από την καμπαρτίνα του, δεν μπορούσε να ξέρει το κόλπο γκρόσο που είχε στήσει ο λατινοαμερικάνος κακοποιός που όλοι παραδέχονταν πως ήταν άσος στις απάτες. Καιρό πριν, ο Βαλφιέρνο είχε κανονίσει με τον συνεργό του, γνωστό Γάλλο συντηρητή έργων τέχνης και διαβόητο πλαστογράφο, να του φτιάξει έξι αντίγραφα της «Τζοκόντα».

    Ο Αργεντίνος απατεώνας τα είχε ξαποστείλει μάλιστα σε διάφορα σημεία των ΗΠΑ, εκεί που είχε ήδη κανονίσει να πουλήσει το «αυθεντικό» έργο σε πρόθυμους συλλέκτες, καθώς ήξερε ότι μετά την κλοπή θα ήταν σαφώς δυσκολότερο να φυγαδεύσει από τη Γαλλία τα πλαστογραφήματα.

    Μετά την κλοπή του Περούτζια, ο Βαλφιέρνο έγινε καπνός, μιας και δεν τον ενδιέφερε ποτέ η αληθινή «Τζοκόντα». Γιατί να μπει στον κόπο να πουλήσει εξάλλου την αληθινή όταν μπορούσε κάλλιστα να πλασάρει έξι από δαύτες; Την κλοπή την ήθελε μόνο για να πείσει τους πελάτες του ότι είχε στα χέρια του τη μία και μοναδική, την οποία είχε αρπάξει για λογαριασμό τους!

    Ο Περούτζια πιάστηκε όταν προσπάθησε να τον πουλήσει στη Φλωρεντία, μιας και ήταν αδαής από το παράνομο κύκλωμα διακίνησης έργων τέχνης, ενώ ο αργεντίνος «δάσκαλος» έγινε ζάμπλουτος πριν η πραγματική «Τζοκόντα» επιστρέψει στο παρισινό της σπίτι το 1913.

     

     

    ΠΗΓΗhttp://www.pagenews.gr/
    Share
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
      Προηγούμενο άρθροΞέρω τι έψαξε o Έλληνας στο Google
      Επόμενο άρθροΠρώην στέλεχος του facebook: «Κλείστε τα social media. Σας προγραμματίζουν»
      glocal team

      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Έντουαρντ Χόπερ: Ο άνθρωπος που αποτύπωσε τη μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Η ιστορία της προπαγάνδας: Virus of the Mind

      ΙΣΤΟΡΙΑ

      Στράτος Διονυσίου: Η μεγάλη φωνή του λαϊκού τραγουδιού

      40FollowersFollow

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ

      Πέθανε ο θρύλος του ποδοσφαίρου Ντιέγκο Μαραντόνα

      25/11/2020

      Ένας χρόνο κορωνοϊός: Έσπασε το «φράγμα» των 100 εκατ. κρουσμάτων παγκοσμίως

      27/01/2021
      Φόρτωση περισσοτέρων

      ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

      UNICEF: «Καταστροφικά» επίπεδα παιδικού υποσιτισμού λόγω της αύξησης στις τιμές των...

      17/05/2022

      Επίδομα ρεύματος: Οι δικαιούχοι της επιστροφής έως 600 ευρώ

      17/05/2022

      Τα μηνύματα της Κομισιόν για την ελληνική οικονομία

      17/05/2022

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

      Αλέξης Τσίπρας: Η Αριστερά κρίνεται στη δυνατότητα να μετατρέψει το φόβο...

      25/02/2019

      Αλ. Τσίπρας: Με τη Συμφωνία των Πρεσπών ανοίγουμε το δρόμο

      21/01/2019

      «Φωτιά στα κόκκινα» η Μαριάννα Καλλέργη (pics)

      07/07/2018

      ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

      • ΕΛΛΑΔΑ3502
      • ΚΟΙΝΩΝΙΑ3174
      • ΠΟΛΙΤΙΚΗ3171
      • ΥΓΕΙΑ2158
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ1819
      • ΕΛΛΑΔΑ1601
      • LIFESTYLE1560
      • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ1277
      • ΚΟΣΜΟΣ1202
      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
      Επικοινωνία: info@glocal.gr
      ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ
      • Πολιτική Απορρήτου
      • Όροι χρήσης
      • Διαφήμιση
      • Επικοινωνία
      © glocal.gr
      ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

      Η Εύη Φραγκάκη με ανύπαρκτο μπικίνι και οπίσθια – φωτιά! (pics)

      23/07/2018

      Ωδή στην εκκεντρικότητα, το ντεφιλέ Louis Vuittοn στο ‘Ιδρυμα Maeght

      29/05/2018